להקה לבר / בת מצווה

בשנים האחרונות חגיגת בר / בת מצווה הפכה להפקה של ממש. כל אחד שואף לכך שהאירוע שלו יהיה טוב ומיוחד מזה שקדם לו. נראה כי אין גבול לכמות היצירתיות אותה משקיעים ההורים לחגיגה המושלמת. הרכב מוסיקלי איכותי לאירועים – הוא לפעמים הערך המוסף אותו כולם מחפשים.
חגיגות הבר / בת מצווה הן משמעותיות. הן למעשה מסמלות את המעבר מילדות לבגרות כאשר חתן או כלת השמחה רואים באירוע זה כציון דרך חשוב בחייהם ומעמד המבטא את ה"אני" העתידי אליו הם שואפים. לכן, חשוב להורים לתת לאירוע מסוג זה את התוספת שתשקף את חווית הילד/ה. כאשר מדייקים בבחירת ההרכב המוסיקלי, זה כשלעצמו מעניק לאירוע כולו חוויה רגשית ייחודית.

בשונה מחתונות למשל, חגיגת בר / בת מצווה מעמידה באור הזרקורים ילד/ה אחד אשר כל הערב סובב סביבו בלבד. אם כך, למה לא להעצים את החוויה ולהתאים הרכב מוסיקלי איכותי ובעל נסיון רב שנים שיוכל ללוות את חתן/כלת האירוע בשיר סולו מול האורחים וכך ייתן במה לעצמיות ולפריצת הילד/ה את גבולות עצמו אל העולם הרחב, אך אל מול קהל אוהד ואוהב. ומשם הלהקה יכולה להמשיך ולהנעים לקהל האורחים על גילאיו השונים. ניתן לבנות את האירוע כך שהלהקה תתחיל לנגן משלב קבלת הפנים, תלווה את הילד/ה בשיר כניסה מרגש לפני טקס הברכות ותמשיך ללוות את האירוע כולו עם מוסיקה שמתאימה לכל האורחים באולם.

הייחודיות אצל הזמרת קרן פרידמן והרכביה השונים היא בכך שניתן למצוא סוגים רבים של סגנונות והרכבים המתאימים באופן ייחודי לכל לקוח ולקוח. לאורך השנים צברה קרן את הניסיון להבין בדיוק את צרכי הלקוח ולהתאים ערב שלם בכל סגנון – שירי ארץ ישראל, ג'אז, מוסיקה לטינית, שירים מעשורים שונים ועוד. בנוסף ולא פחות חשוב, כמפיקה מוסיקלית, יודעת קרן בדיוק להעריך את הלך הרוח של האורחים, לשתף את כולם בחגיגה ולא להשאיר אף אוזן אדישה.

 

כל האורחים ייהנו מחוויה בלתי נשכחת והכי חשוב שהחוויה אצל ילדיכם תהיה גדולה ביותר.

דילוג לתוכן