הרכבים מוזיקליים לכל אירוע

איכות ורמת ביצוע בינלאומית
הזמרת קרן פרידמן והנגנים המובילים 
מבצעים את טעמכם המוזיקלי האישי
לשדרוג חווייתי וליצירת האווירה הנחשקת
במגוון סגנונות ובמבחר שירים בלתי נשכחים

איך אוכל לעזור לכם?

לאירועים פרטיים

לאירועים עסקיים

הזמרת קרן פרידמן והרכבים מוסיקליים

הזמרת קרן פרידמן – זמרת מהשורה הראשונה בארץ, באירוע שלכם

מעל ל-15 שנה קרן מופיעה בהרכבים מגוונים מעל הבמות החשובות בארץ. רזומה הופעותיה מציג מגוון רחב מאד של אירועים, עסקיים ואישיים, עם קהל לקוחות מרוצים שחוזרים ומזמינים אירועים שוב ושוב.על סמך נסיונה הרב, קרן מתכננת איתכם את הפן המוזיקלי באירוע לפרטי פרטים ובהתאמה אישית, כך שאתם תקבלו אירוע בלתי נישכח.

לאירועים פרטיים ואירועי חברה מסחריים

חתונות, בר מצוות, בריתות, אירועי חברה, כנסים, השקות, ימי הולדת משמעותיים, חתונות זהב... הנסיון העשיר של קרן בתחום, יתאים את ההרכב המדויק ביותר לסוג האירוע שלכם. האווירה והרגש אותם אתם רוצים לחלוק ולחוות יחד עם האהובים והיקרים לכם, יתאפשרו באמצעות התאמת ההרכב הנכון,סגנון המוזיקה ותחושת האנרגיה שההרכב המתאים יוצר.

לטיני, לועזי, ישראלי, ג'אז, שנות ה60, ברזילאי ועוד

הרכבים מובחרים, בשלל סגנונות מוזיקליים, בעלי איכות ורמה בינלאומית. כל סגנון שתרצו – כאן תמצאו הרכבים ברמה הגבוה ביותר. מתוך ניסיון של למעלה מ-15 שנה, בוחרת קרן בקפידה את ההרכבים המוזיקליים, מתוך הכירות אישית ואחריות אישית לטיב ולאיכות ההרכב. ההרכבים מתמחים בשלל הסגנונות המוזיקליים ואילו קרן עצמה מובילה בעיקר את תחום הג'אז עם הנגנים המובילים בארץ כיום. אתם יכולים להיות שקטים.

הפקה מוזיקלית – הפתרון השלם לאירוע שלך

עם נסיון לא מתווכחים – לזמרת קרן פרידמן נסיון של למעלה מ-15 שנה בהפקות מוזיקליות לאירועים. כך תוכלו להיות בטוחים כי קרן היא האדם המתאים ביותר עבורכם לאירוע חלק וללא דאגות, בניית תכנים מרגשים ומיוחדים, הקפדה מהפרט הקטן ביותר ועד לגדול ביותר והכי חשוב, זרימה הרמונית של האירוע. חבל להוציא אנרגיות מיותרות – לקרן יש את כל הפתרונות!

הזמרת קרן פרידמן
והרכבים מוסיקליים

לצפייה בכל ההרכבים לחץ כאן

צרו קשר

אנא השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

או התקשרו – 052-3879642

דילוג לתוכן